Aan de slag als adviseur assurantiën?

Wij zoeken een commercieel medewerker assurantiën voor de binnen- én buitendienst!

 

Dan zien we graag een uitgebreide cv met foto en je motivatie tegemoet. Reageren doe je bij voorkeur per e-mail op : rkreuwels@kreuwelsvastgoed.nl

Kreuwels Vastgoed
T.a.v. R.J.M. Kreuwels
Dorpstraat 28
6227 BN  Maastricht
www.kreuwelsvastgoed.nl 

Wij zoeken een adviseur assurantiën!

Wij zoeken een commercieel medewerker assurantiën voor de binnen- én buitendienst. Het zwaartepunt ligt op de volledige ondersteuning van onze verzekeringsactiviteiten van “A tot Z”. Zowel binnen op kantoor als deels ook op straat. Maar belt er iemand met aan onderhoudsklacht of een andere vastgoedvraag laat jij ook deze relatie nooit in de kou staan. Mede door ons brede werkveld is er sprake van een erg dynamische en zeer gevarieerde werkomgeving in een relatief klein en jong team, waarin het bij tijd en wijle lekker hectisch kan zijn. Spreekt jou dit aan? Ben jij klantvriendelijk, flexibel, servicegericht, multi-inzetbaar en leergierig? Dan maken we graag kennis met jou!

Wat zijn je werkzaamheden als adviseur assurantiën?

Als commercieel medewerker assurantiën voor de binnen- én buitendienst kom je in aanraking met alle voorkomende werkzaamheden.

Zo ben je als eerste aanspreekpunt verantwoordelijk voor de persoonlijke advisering van (potentiële) relaties. Je behandelt telefonisch en per e-mail uiteenlopende vragen, signaleert verzekeringsbehoeften, brengt offertes uit en sluit verzekeringen af. Anderzijds werk en overleg je veelvuldig samen met onze reeds jarenlang aanwezige assurantie-medewerker en ondersteun je deze bij zijn werkzaamheden. Deze werkzaamheden bestaan bijvoorbeeld uit het accepteren en begeleiden van verzekeringsaanvragen, alsmede het verwerken van poliswijzigingen, bijhouden van de polisadministratie of het behandelen van schadedossiers. Je onderhoudt hiervoor contacten met klanten, je collega’s en verzekeringsmaatschappijen.
Uiteraard “sta je altijd op de uitkijk”, signaleer je directe verkoopkansen en probeert deze vervolgens te benutten. Na een gedegen inwerkperiode zul je ook op pad gaan, bijvoorbeeld om bij klanten thuis het periodiek onderhoud aan hun verzekeringspakketten uit te voeren, om nieuwe klanten van ons advies te voorzien of ze bij ingrijpende schadegebeurtenissen persoonlijk bij te staan.

Waar moet de adviseur assurantiën aan voldoen?

  • minimaal een MBO werk-, denkniveau;
  • geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • bij voorkeur al enige werkervaring dan wel vooropleiding in de assurantiën;
  • in het bezit van minimaal de diploma’s WFT Basis en WFT Particulier
  • woonachtig in de omgeving van Maastricht (max. 35 kilometer);
  • zelfstandig en verantwoordelijk kunnen werken, maar ook een echte teamplayer zijn is een must;
  • goede kennis van en ervaring met het Microsoft Office pakket (met name Word, Excel en Outlook);
  • beschikking over een eigen auto en rijbewijs B;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij de adviseur assurantiën?

  • een werkweek van minimaal 22,5 tot maximaal 30 uur (dit kan nog doorgroeien tot 40 uren);
  • een marktconform salaris dat past bij jouw opleiding en ervaring, mét groeimogelijkheden en deelname aan een collectieve pensioenvoorziening;
  • studie- en groeimogelijkheden voor het behalen van andere door jou gewenste WFT diploma’s die in relatie staan tot jouw werkzaamheden
  • studiemogelijkheden om je bestaande WFT diploma’s actueel te houden;
  • een zeer veelzijdige, afwisselende functie met verantwoordelijkheden;

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Vakantiegeld
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Personeelskorting

Kreuwels Vastgoed, wie zijn wij?

Ons kantoor bestaat inmiddels bijna 12 jaar en wij zijn al die tijd al zeer breed werkzaam op het gebied van particulier, bedrijfsmatig én agrarisch vastgoed. Ons jonge én enthousiaste team werkt hard om iedere dag tot een succes te maken. Een greep uit onze werkzaamheden:

  • we beschikken over een snel groeiende assurantieportefeuille voor particulieren en het midden en kleinbedrijf in met name Limburg,
  • we voeren voor allerlei partijen het langjarig technisch en commercieel beheer van alle soorten vastgoed binnen diverse (grote en kleine) beleggingsportefeuilles,
  • we bemiddelen bij (ver)koop, (ver)huur en (ver)pachten van allerlei soorten vastgoed
  • we begeleiden van kleine en grote renovaties,
  • we voeren gevalideerde taxaties van zowel woningen alsook commercieel onroerend goed uit,

Ter versteviging en verdere uitbreiding van onze activiteiten zijn we eind 2018 overgestapt naar ons gloednieuwe kantoor in Maastricht en hebben we nieuw personeel aangetrokken. Steeds meer klanten weten de weg naar ons ons kantoor te vinden, ook voor onze verzekeringen en de persoonlijke ondersteuning daarbij. We hebben het hier inmiddels dus zo goed naar onze zin dat we dringend nog meer hulp nodig hebben!

Is jouw interesse gewekt?